Občas nejsou cíle firemního eventu tvrdá data, jako prodej nebo zlepšení vnímání značky. Někdy jde „jen“ o to opečovat VIP partnery. Přesně s tímto zadáním za námi přišla na konci roku 2024 velká finanční instituce. Zjistěte, jak jsme si poradili s event managementem i vyhodnocením akce.
Na začátku prosince 2024 jsme realizovali event pro 150 VIP partnerů velké finanční instituce. Cílem bylo nejen zajistit dostatečně reprezentativní akci, ale také prokázat, že je o hosty dobře postaráno.
Zorganizovali jsme proto exkluzivní akci v centru Prahy a kreativně využili probíhající designovou expozici v místě konání eventu jako součást programu.
Pocit „opečovanosti“ je subjektivní a emocionální, ale dá se s ním pracovat, pokud se ho v průzkumu podaří dobře uchopit.
Definici pojmu „opečovávání“ jsme proto rozložili na konkrétní, měřitelné parametry. Podle čeho tedy poznáme, jak se hosté cítí být opečovávaní?
Hostů jsme se při odchodu ptali přímo na místě, jak byli spokojeni. Svou zpětnou vazbu zadávali na tabletech. Po sečtení odpovědí jsme zjistili, že průměrné NPS akce bylo 94. To je skvělé číslo a znamená, že jen několik hostů dokázalo navrhnout změny, které povedou k dokonalosti. V tomto případě víme, že příště musíme nabídnout catering, který obsahuje více “lehkých” a méně kalorických jídel a exkluzivní prostory by si zasloužily ještě více klidových zón. Nejnižší hodnocení za celkovou atmosféru eventu však bylo 8 z 10 možných, a to jen v několika případech. Díky tomu víme, že cíl opečovat VIP partnery se povedlo na výbornou.
A změřit, jak se povedlo tohoto cíle dosáhnout? Ozvěte se, rádi event zrealizujeme.
Nechte nám na sebe kontakt, ozveme se do 2 pracovních dnů zpátky a probereme detaily. Že máte raději telefon nebo věc spěchá? Volejte +420 737 500 088.
Copyright 2025 © MILENIUM events s.r.o.