Oslava kulatého výročí vstupu na český trh a vánoční večírek v Národním muzeu
Na začátku roku 2024 se na nás obrátil náš významný klient, abychom pro něj zajistili interní event, který atraktivitou lokace a programem přesvědčí co nejvíce zaměstnanců, aby na akci dorazili. Potřebovali jsme proto vybrat místo, kam se na vánoční večírek jen tak nedostanete, a vymyslet atraktivní program. Na oslavu nakonec dorazilo 70 % všech zvaných hostů, což byla v porovnání s předchozím rokem o 16 % větší účast a jeden ze splněných cílů projektu. Jaké byly ty další?
Na přípravě vánočního večírku, který byl zároveň oslavou významného výročí působení na českém trhu, jsme pracovali 9 měsíců. Jako místo konání jsme vybrali dvoranu Národního muzea, které svou noblesou a atmosférou udělalo z akce nezapomenutelný zážitek.
Kromě výběru lokace jsme měli na starosti i organizaci programu, včetně výběru umělců nebo dárků pro pracovníky, kteří slavili významná pracovní výročí u dané firmy.
Na vánoční večírek dorazilo 70 % všech pozvaných hostů, v roce 2023 to přitom bylo 54 %. Splnili jsme tak hlavní cíl akce. Pokud bychom porovnávali skutečnou účast s počtem potvrzených hostů, byl by rozdíl ještě větší (90,5 % v roce 2024 vs. 70 % v roce 2023). Pro zvací proces jsme využili aplikaci Attendu, kterou používáme pro všechny významné projekty, protože nám výrazně usnadňuje jak rozesílku save the date, pozvánek, vstupenek a poděkování za účast, tak i samotný check-in na akci.
Prostřednictvím dotazníků, které jsme zúčastněným hostům rozesílali jako součást poděkování za účast hned druhý den po skončení eventu, jsme vyhodnocovali spokojenost s výběrem lokace, cateringem, programem a celkovou atmosférou eventu. Ze zpracovaných dat, ke kterému jsme využili aplikaci společnosti InsightSofa, vyplynulo pěkné NPS 75. Je tedy ještě prostor pro zlepšení. Díky sběru informací a jejich vyhodnocení však máme jak my, tak náš klient jasnou formulaci parametrů, na které se zaměříme při přípravě příštího vánočního večírku, a nemusíme tak věštit z křišťálové koule. Pro zpracování odpovědí na otevřené otázky jsme využili AI, díky které máme jasnou představu, jak konkrétně by si návštěvníci eventu přáli, aby vypadala příští akce.
Ozvěte se, rádi s vámi probereme, jak by se dala pojmout a co vše můžete vyhodnocovat.
Nechte nám na sebe kontakt, ozveme se do 2 pracovních dnů zpátky a probereme detaily. Že máte raději telefon nebo věc spěchá? Volejte +420 737 500 088.
Copyright 2025 © MILENIUM events s.r.o.