Jsme první výkonnostní eventová agentura

Jen data od nás ale nečekejte

Kdo jsme

Přetváříme cíle na měřitelné výsledky

Jako první eventová agentura na českém trhu vždy nabízíme našim klientům měření přínosu eventů a vyhodnocování jejich dopadu. S námi nezískáte jen povedenou firemní akci, ale i reálné výsledky, které podpoří růst vaší firmy.

Náš přístup

Naše majitele potkáte na každé akci, ne pouze při výběrku

Organizaci firemních akcí řešíme od roku 1995. Zažili jsme dobu, kdy se eventům ještě neříkalo eventy, a od začátku přinášíme do Česka zahraniční trendy, ať jde o estetiku, udržitelnost, nebo naše interní nastavení. Víme ale, že tohle pro byznys nestačí.

Zakládáme si na dlouhodobém partnerství, transparentnosti a osobní účasti našich majitelů. Peter a Honza tak budou vždycky tam, kde je potřebujete – na jednáních, na eventu i jako mentoři pro vaše juniorní kolegy. Kromě zajištění kompletní organizace firemních akcí se postarají také o vyhodnocení eventu a měření dopadů na byznys či spokojenost zaměstnanců.

Hodnoty, díky kterým s námi klienti spolupracují i 10 let

01.

Osobní přístup

Majitelé agentury – Honza nebo Peter – vždy supervizují každou zakázku, aktivně řeší kreativní koncept, rozpočet i průběh akce. Díky tomu máte jistotu, že váš event je v rukách profesionálů.

02.

Partnerství

Občas nám stačí říct dvě věty a my víme… Čím déle s vámi pracujeme, tím lépe chápeme vaši firemní kulturu, očekávání i hodnoty. Nejsme jen dodavatel, jsme váš partner, na kterého se můžete spolehnout od nápadu po provedení.

03.

Nákladová obezřetnost

Odsouhlasený rozpočet je pro nás strop, ne odrazový můstek. Pokud chcete něco změnit, upozorníme vás, jaký vliv bude mít změna na budget, a vše si odsouhlasíme. Navíc dostanete detailní rozpis všech nákladů. S námi vás při vyúčtování akce nečeká žádné nepříjemné překvapení.

04.

Flexibilita

Náš tým se přizpůsobí vašim potřebám, vždy ale tak, aby bylo „na place“ raději víc lidí. Díky tomu v realizační fázi projektu dokážeme vyřešit nepředvídatelné situace, ať se jedná o nepřízeň počasí, nemoc hlavního účinkujícího, nebo zapomenutý laptop generálního ředitele. Můžete tak zůstat v klidu a užívat si svůj event – návštěvníci nic nepoznají.

01.

Osobní přístup

Majitelé agentury – Honza nebo Peter – vždy supervizují každou zakázku, aktivně řeší kreativní koncept, rozpočet i průběh akce. Díky tomu máte jistotu, že váš event je v rukách profesionálů.

03.

Nákladová obezřetnost

Odsouhlasený rozpočet je pro nás strop, ne odrazový můstek. Pokud chcete něco změnit, upozorníme vás, jaký vliv bude mít změna na budget, a vše si odsouhlasíme. Navíc dostanete detailní rozpis všech nákladů. S námi vás při vyúčtování akce nečeká žádné nepříjemné překvapení.

02.

Partnerství

Občas nám stačí říct dvě věty a my víme… Čím déle s vámi pracujeme, tím lépe chápeme vaši firemní kulturu, očekávání i hodnoty. Nejsme jen dodavatel, jsme váš partner, na kterého se můžete spolehnout od nápadu po provedení.

04.

Flexibilita

Náš tým se přizpůsobí vašim potřebám, vždy ale tak, aby bylo „na place“ raději víc lidí. Díky tomu v realizační fázi projektu dokážeme vyřešit nepředvídatelné situace, ať se jedná o nepřízeň počasí, nemoc hlavního účinkujícího, nebo zapomenutý laptop generálního ředitele. Můžete tak zůstat v klidu a užívat si svůj event – návštěvníci nic nepoznají.

Chcete důkaz, že to takhle opravdu funguje?

Náš tým

Kdo s vámi bude váš event organizovat

Peter Švarc

Puntičkář, hnidopich, strážce budgetů

Honza o Peterovi říká: Peter je Mistr Teflon, dokonale ovládá delegování a manažerské dovednosti, od time managementu po optimalizaci workflow. Je taky pán kontingenčních tabulek, přes kterého neprojde nic, co nezapadá do systému.

Kromě organizátora eventů je Peter profesionálním koučem s certifikací ACC u International Coaching Federation. Své know-how poskytuje evenťákům, podnikatelům, manažerům, freelancerům i kreativním profesionálům. Jeho klienty jsou výtvarníci, textaři, hudebníci a další zástupci oborů, které často souvisejí s eventovým byznysem. Pomůže vám zkrotit dodavatele i time management.

Peter

Jan Jelínek

Střelec, experimentátor, kreativec

Peter o Honzovi: Mr. Wolf alias Honza vyřeší každý problém. Vymyslí nemyslitelné, zařídí nemožné. Pro váš event nasadí svůj život.

Mezi Honzovy první eventy patřily ty pro Volkswagen nebo Cisco. Dnes vymýšlí kreativní koncepty pro naše klienty a bude to právě on, kdo bude chrlit nápady, jak váš teambuilding, konferenci nebo vánoční večírek odlišit.

Kromě profesionálního života má Honza i ten soukromý, který naplňuje již 30 let jako muzikant, hudební producent a fotbalový trenér. Díky tomu přesně ví, co by vám mělo na vaší party hrát, a na teambuildingu dokáže ukočírovat i ty nejdivočejší týmy.

Jan

…A další eventoví odborníci.

30 let zkušeností s event managementem

1995

1995–2002

Peter i Honza začínají organizovat první eventy, zatím o sobě navzájem netuší.

2003–2012

Honza a Peter se potkávají v agentuře Fenomen komunikace a tvoří společně své první projekty.

2003

2013

2013

Zakládáme MILENIUM events. Potkáváme se v prvních sdílených kancelářích v Praze, sdílená data máme na cloudu. Zavedli jsme home office dřív, než to byl pojem.

2013

První event na Slovensku.

2013

2014

2014–2016

První event v Maďarsku, máme regionální týmy na Slovensku a v Maďarsku.

2017–2019

Firemní akce pro 5 500 návštěvníků.

2017

2020

2020

Covid. Všichni víme. Elán nám dodávají rezervace eventů od našich stálých klientů.

2021

Event pro 10 000 návštěvníků.

2021

2024

2024

Do standardizovaného měření výkonu firemních akcí integrujeme AI.

Zjistěte o nás ještě víc

Co si myslí naši klienti

Podívejte se, čeho si na nás nejvíc cení naši klienti.

Jaké eventy pro vás zařídíme

Komorní akce pro VIP klienty, nebo konference pro tisíce lidí? Zvládneme obojí i spoustu dalšího.

Jak funguje vyhodnocení

Zjistěte reálné dopady vaší akce, ať jde o pocit vašich zaměstnanců z vánočního večírku, nebo dopad na obchod při zákaznické akci.

Pojďme zorganizovat a vyhodnotit váš příští event

Nechte nám na sebe kontakt, ozveme se do 2 pracovních dnů zpátky a probereme detaily. Že máte raději telefon nebo věc spěchá? Volejte +420 737 500 088.