Jako první eventová agentura na českém trhu vždy nabízíme našim klientům měření přínosu eventů a vyhodnocování jejich dopadu. S námi nezískáte jen povedenou firemní akci, ale i reálné výsledky, které podpoří růst vaší firmy.
Organizaci firemních akcí řešíme od roku 1995. Zažili jsme dobu, kdy se eventům ještě neříkalo eventy, a od začátku přinášíme do Česka zahraniční trendy, ať jde o estetiku, udržitelnost, nebo naše interní nastavení. Víme ale, že tohle pro byznys nestačí.
Zakládáme si na dlouhodobém partnerství, transparentnosti a osobní účasti našich majitelů. Peter a Honza tak budou vždycky tam, kde je potřebujete – na jednáních, na eventu i jako mentoři pro vaše juniorní kolegy. Kromě zajištění kompletní organizace firemních akcí se postarají také o vyhodnocení eventu a měření dopadů na byznys či spokojenost zaměstnanců.
Majitelé agentury – Honza nebo Peter – vždy supervizují každou zakázku, aktivně řeší kreativní koncept, rozpočet i průběh akce. Díky tomu máte jistotu, že váš event je v rukách profesionálů.
Občas nám stačí říct dvě věty a my víme… Čím déle s vámi pracujeme, tím lépe chápeme vaši firemní kulturu, očekávání i hodnoty. Nejsme jen dodavatel, jsme váš partner, na kterého se můžete spolehnout od nápadu po provedení.
Odsouhlasený rozpočet je pro nás strop, ne odrazový můstek. Pokud chcete něco změnit, upozorníme vás, jaký vliv bude mít změna na budget, a vše si odsouhlasíme. Navíc dostanete detailní rozpis všech nákladů. S námi vás při vyúčtování akce nečeká žádné nepříjemné překvapení.
Náš tým se přizpůsobí vašim potřebám, vždy ale tak, aby bylo „na place“ raději víc lidí. Díky tomu v realizační fázi projektu dokážeme vyřešit nepředvídatelné situace, ať se jedná o nepřízeň počasí, nemoc hlavního účinkujícího, nebo zapomenutý laptop generálního ředitele. Můžete tak zůstat v klidu a užívat si svůj event – návštěvníci nic nepoznají.
Majitelé agentury – Honza nebo Peter – vždy supervizují každou zakázku, aktivně řeší kreativní koncept, rozpočet i průběh akce. Díky tomu máte jistotu, že váš event je v rukách profesionálů.
Odsouhlasený rozpočet je pro nás strop, ne odrazový můstek. Pokud chcete něco změnit, upozorníme vás, jaký vliv bude mít změna na budget, a vše si odsouhlasíme. Navíc dostanete detailní rozpis všech nákladů. S námi vás při vyúčtování akce nečeká žádné nepříjemné překvapení.
Občas nám stačí říct dvě věty a my víme… Čím déle s vámi pracujeme, tím lépe chápeme vaši firemní kulturu, očekávání i hodnoty. Nejsme jen dodavatel, jsme váš partner, na kterého se můžete spolehnout od nápadu po provedení.
Náš tým se přizpůsobí vašim potřebám, vždy ale tak, aby bylo „na place“ raději víc lidí. Díky tomu v realizační fázi projektu dokážeme vyřešit nepředvídatelné situace, ať se jedná o nepřízeň počasí, nemoc hlavního účinkujícího, nebo zapomenutý laptop generálního ředitele. Můžete tak zůstat v klidu a užívat si svůj event – návštěvníci nic nepoznají.
Puntičkář, hnidopich, strážce budgetů
Honza o Peterovi říká: „Peter je Mistr Teflon, dokonale ovládá delegování a manažerské dovednosti, od time managementu po optimalizaci workflow. Je taky pán kontingenčních tabulek, přes kterého neprojde nic, co nezapadá do systému.“
Kromě organizátora eventů je Peter profesionálním koučem s certifikací ACC u International Coaching Federation. Své know-how poskytuje evenťákům, podnikatelům, manažerům, freelancerům i kreativním profesionálům. Jeho klienty jsou výtvarníci, textaři, hudebníci a další zástupci oborů, které často souvisejí s eventovým byznysem. Pomůže vám zkrotit dodavatele i time management.
Střelec, experimentátor, kreativec
Peter o Honzovi: „Mr. Wolf alias Honza vyřeší každý problém. Vymyslí nemyslitelné, zařídí nemožné. Pro váš event nasadí svůj život.“
Mezi Honzovy první eventy patřily ty pro Volkswagen nebo Cisco. Dnes vymýšlí kreativní koncepty pro naše klienty a bude to právě on, kdo bude chrlit nápady, jak váš teambuilding, konferenci nebo vánoční večírek odlišit.
Kromě profesionálního života má Honza i ten soukromý, který naplňuje již 30 let jako muzikant, hudební producent a fotbalový trenér. Díky tomu přesně ví, co by vám mělo na vaší party hrát, a na teambuildingu dokáže ukočírovat i ty nejdivočejší týmy.
Peter i Honza začínají organizovat první eventy, zatím o sobě navzájem netuší.
Honza a Peter se potkávají v agentuře Fenomen komunikace a tvoří společně své první projekty.
Zakládáme MILENIUM events. Potkáváme se v prvních sdílených kancelářích v Praze, sdílená data máme na cloudu. Zavedli jsme home office dřív, než to byl pojem.
První event na Slovensku.
První event v Maďarsku, máme regionální týmy na Slovensku a v Maďarsku.
Firemní akce pro 5 500 návštěvníků.
Covid. Všichni víme. Elán nám dodávají rezervace eventů od našich stálých klientů.
Event pro 10 000 návštěvníků.
Do standardizovaného měření výkonu firemních akcí integrujeme AI.
Komorní akce pro VIP klienty, nebo konference pro tisíce lidí? Zvládneme obojí i spoustu dalšího.
Zjistěte reálné dopady vaší akce, ať jde o pocit vašich zaměstnanců z vánočního večírku, nebo dopad na obchod při zákaznické akci.
Nechte nám na sebe kontakt, ozveme se do 2 pracovních dnů zpátky a probereme detaily. Že máte raději telefon nebo věc spěchá? Volejte +420 737 500 088.
Copyright 2025 © MILENIUM events s.r.o.